Chat met ons

Je chat met Laura, onze chatbot. Net als onze medewerkers is Laura getraind om je zo goed mogelijk te helpen. Weet Laura het antwoord niet? Dan verbindt zij je door met een medewerker.

Onze chatbot helpt om antwoord te geven op jouw vragen. Laura is geen mens, maar een computer. Je stelt je vraag en Laura geeft automatisch antwoord. Zo word je sneller geholpen.

  • Geen wachtrijen
  • Geen belkosten
  • Chat downloaden en opslaan

Let op! Laura helpt je met jouw vragen over jouw zorgverzekering. Voor vragen over jouw andere verzekeringen kan je contact met onze klantenservice.

 

Je kunt 24 uur per dag met chatbot Laura chatten
Chatten met Laura kan als het jou uitkomt. Zowel overdag als 's nachts. Je hoeft niet te wachten tot een medewerker je kan helpen. Makkelijk en snel dus.
Kan Laura niet helpen? Dan verbindt zij je door
Chatbot Laura helpt je altijd. Als Laura zelf het antwoord niet weet, verbindt zij je door met de juiste medewerker. Of zij geeft jou het telefoonnummer wat je kunt bellen.

Zo werkt het:

  1. Je start de chat rechts onderaan deze pagina
  2. Typ je vraag
  3. Laura stelt je soms een vervolgvraag en geeft jou dan een antwoord
  4. Na afloop kan je het gesprek downloaden en opslaan of uitprinten

Wat is dat nou precies een chatbot?

Een chatbot is een computer waar je mee praat, door korte berichten naar elkaar te typen. Dit heet chatten. Je stelt een vraag en je krijgt daarna antwoord van een computer. Het lijkt op appen. Wist je dat chatbot komt van de woorden ‘chat’ en ‘robot’?

Kan de computer jouw vraag niet beantwoorden? Dan verbindt de chatbot je door met een medewerker. Jouw tekst verschijnt dan meteen op het scherm van een medewerker. De medewerker kan dan meteen een berichtje terug typen. Dit noemen we live chatten.